Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Systém pro internetovou komunikaci
Kubowský, Jiří ; Popovský, Vítězslav (oponent) ; Krček, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním návrhu a realizací systému pro internetovou komunikaci. Systém umožňuje komunikaci mezi dvěma uživateli a komunikaci více uživatelů v diskuzi. Systém je založen na síťové architektuře klient/server a je vyvíjen pod operačním systémem Windows7. Pro naprogramování aplikace je použit programovací jazyk C#.
Komunikace Úřadu vlády ČR na Instagramu
Holasová, Jitka ; Holanová, Radka (vedoucí práce) ; Sojka, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce s názvem Komunikace Úřadu vlády ČR na Instagramu bylo provést detailní jazykovou analýzu textů z instagramového účtu Úřadu vlády ČR a zhodnotit rysy, které jsou pro tento diskurz typické. Dále bylo cílem zhodnotit texty z hlediska zařazení mezi funkční styly (komunikační sféry) a z hlediska neformálních projevů komunikace institucí veřejné správy. V teoretické části se diplomová práce zabývá charakteristikou institucionální komunikace, administrativního funkčního stylu a rysy elektronické komunikace. Korpus textů sestává z devadesáti tří textů z instagramového účtu Úřadu vlády ČR, přičemž nejstarší použitý text pochází z 27. 9. 2018, nejnovější pak z 18. 5. 2022. Při analýze textů jsme se zaměřovali na jejich morfologickou a lexikální rovinu, množství a podobu pikturálního kódu, přítomnost či nepřítomnost vyjádřeného osobního názoru, funkce textů a na charakter intertextovosti. Rozebírané texty řadíme do institucionální komunikace, pro kterou je typický administrativní funkční styl. Rozebírané texty odpovídají administrativní stylu v oblasti morfologické roviny, intertextovostí a zastoupením funkcí textů. Administrativnímu stylu naopak neodpovídá podoba a množství pikturálního kódu, vyjadřovaný osobní názor zástupců institucí a lexikální rovina textů.
Návrh internetové marketingové komunikace pro firmu Včelařství Špaček
Špaček, Petr
Špaček, P. Návrh internetové marketingové komunikace pro firmu Včelařství Špaček. Bakalářská práce. Brno. Mendelova univerzita v Brně, 2022 Bakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací. Je rozdělena na teoretickou část a vlastní práci. V rámci teoretické části jsou popsány pojmy jako marketingová komunikace, charakterizované nástroje pro komunikaci a představeny analýzy pro vnitřní a vnější prostředí. V druhé části je popsána metodika práce, kde je popsán způsob postupu u vlastní práce a samotný výzkum. Výzkum je tvořen pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků dotazníků a analýz byla navržena nová internetová marketingová komunikace pro firmu Včelařství Špaček.
Role virtuálního přátelství a komunitních sítí v životě dospívajících
Votrubcová, Šárka ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce Role virtuálního přátelství a komunitních sítí v životě dospívajících je zaměřena na poměrně mladý fenomén virtuálního přátelství na sociální síti na internetu u mladé generace zhruba do 20 let. Text je složen ze dvou hlavních částí. V úvodním teoretickém oddílu jsou na základě teoretické analýzy, interpretace literatury a deskripce funkcí komunitních sociálních internetových sítí popsány jejich hlavní charakteristiky ve vztahu k dospívajícím. Podrobně je popsána zvlášť komunitní síť Facebook, se kterou je nejvíce spojen pojem virtuálního přátelství. Praktická část obsahuje empirické šetření na téma online komunity v životě dospívajících. Jako výzkumný nástroj byla uplatněna anketa a dotazník vlastní konstrukce. Byly definovány čtyři cíle a šest hypotéz, ze kterých se podařilo ověřit dvě.
Marketingová komunikace neziskové organizace Czech ski school of amputees z.ú.
Poulová, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace Czech ski school amputees, z. ú Cíle: Hlavním cílem diplomové práce vytvořit návrh na marketingové neziskové organizace ech ski school of amputees z.ú. nutné zjistit současný e. Poté, vnímá samotný zakladatel organizace vnímají její nezávislý odborník na marketingovou komunikaci Následně dle daných zjištění navrhnout doporučení na její V práci je použit metoda kvalitativního výzkumu za použití literatury. Důležité je zmínit postup práce. práci rozhovorů - loubkový rozhovor a rozhovor v miniskupině výzkumný soubor byly použity tři skupiny, kde u jedné byl prováděn miniskupině dalších dvou hloubkový or. První skupina obsahovala tři klienty neziskové organizace zbylé dva hloubkové rozhovory probíhaly nezávislým odborníkem na amputees z.ú. Výsledky: Vnímání aktuální marketingové komunikace je z pohledu všech tří dotazovaných skupin poměrně nedostačující. Přesto, že se nezisková organizace pohybuje ve všech pěti marketingových nástrojcích, je potřeba je posílit, aby byla atraktivita CSSA, co možná největší. Na základě výsledků rozhovorů byla navržena doporučení pro inovaci všech marketingových nástrojů, kterými jsou reklama, internetová komunikace, marketing na sociálních sítích a sponzoring. K celému návrhu byl vytvořen finanční plán, aby měla CSSA...
Jazyková analýza internetové komunikace majitelů psů
Bílá, Pavlína ; Holanová, Radka (vedoucí práce) ; Chejnová, Pavla (oponent)
Tato práce se zabývá jazykovou analýzou internetové komunikace majitelů psů. Předmětem analýzy jsou vybrané diskuzní příspěvky získané na serveru Ifauna, dále diskuzní příspěvky a chatová komunikace ze sociální sítě Facebook. V teoretické části práce charakterizujeme specifika internetové komunikace, v praktické části analyzujeme shromážděný textový materiál z hlediska jazyka a stylu. Pozornost je věnována objektivním a subjektivním slohotvorným činitelům ovlivňujícím jazyk internetových diskuzí a chatu, dále pak analýze specifických rysů internetové komunikace majitelů psů z jazykové roviny grafické a fonetické, lexikální, morfologické a syntaktické.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.